Opieka informatyczna

Proponujemy trzy podstawowe rodzaje współpracy.
PrePaid – Klient otrzymuje wsparcie w ramach wykupionej ilości jednostek serwisowych.
Abonament JS – Klient otrzymuje wsparcie w ramach abonamentu miesięcznego.
Abonament SRU – wsparcie nie zależne od czasu trwania lecz od ilości komputerów lub użytkowników.

Jedna Jednostka Serwisowa (JS – osobo-roboczo-godzina technika) = 100,00 zł netto.
Zryczałtowana stawka za dojazd w promieniu powyżej 15 km od biura firmy wynosi 2,50 zł netto za każdy kilometr.

Poniedziałek-Piątek: 8-17 Poniedziałek-Piątek: 17-8, weekendy i święta
Prace serwisowe
1 x JS
2 x JS
Prace programistyczne
1,5 x JS
3 x JS
Prace wdrożeniowe
2 x JS
4 x JS
Dla wszystkich, którzy potrzebują profesjonalnej opieki informatycznej lecz nie chcą wiązać się stałą umową abonamentową proponujemy pakiety 10-u, 30-u i 50-u Jednostek Serwisowych w formie przedpłaty. Jest to doskonały sposób na zapewnienie pomocy w pełnym zakresie bez limitu czasu w jakim wykorzystany będzie pakiet.
Ten rodzaj abonamentu skierowany jest do Klientów, którzy za podstawę rozliczeń preferują Jednostkę Serwisową (JS). Usługi rozliczane są na podstawie ilości faktycznie przepracowanych godzin techników na zlecenie Klienta. To Klient decyduje czy i kiedy należy wezwać technika, dzięki czemu w łatwy sposób może zarządzać budżetem przeznaczonym na opiekę informatyczną. Zgłoszenia serwisowe gromadzone są w specjalnym systemie w formie tzw. ticketów, a Klient w dowolnym momencie może sprawdzić aktualny stan zgłoszonych spraw lub dokonać kolejnych zgłoszeń w wygodny sposób poprzez przeglądarkę internetową z dowolnego miejsca.
Każdy Klient w ramach abonamentu otrzymuje profesjonalny hosting na naszych serwerach oraz zawsze aktualny audyt sprzętu i oprogramowania znajdującego się na wyposażeniu firmy.
Ten rodzaj abonamentu skierowany jest do Klientów, którzy wymagają najwyższego poziomu opieki informatycznej. Wysokość abonamentu miesięcznego ustalana jest indywidualnie za każdą stację roboczą lub użytkownika pozostających pod opieką GN Solutions. W ramach świadczonej usługi Klient otrzymuje nielimitowaną ilość Jednostek Serwisowych (JS) w skali miesiąca. Zgłoszenia serwisowe gromadzone są w specjalnym systemie w formie tzw. ticketów, a Klient w dowolnym momencie może sprawdzić aktualny stan zgłoszonych spraw lub dokonać kolejnych zgłoszeń w wygodny sposób poprzez przeglądarkę internetową z dowolnego miejsca.
Każdy Klient w ramach abonamentu otrzymuje profesjonalny hosting na naszych serwerach oraz zawsze aktualny audyt sprzętu i oprogramowania znajdującego się na wyposażeniu firmy.

Nie wiesz, który rodzaj pomocy informatycznej wybrać?

Skontaktuj się z nami! Doradzimy, który wariant będzie najkorzystniejszy dla Twoje organizacji.